lördag, november 17, 2007

Trasiga fötter

Mina fötter fungerar inte längre. Efter bilresan hem vek dom sig under mig.

8.00 vaknade jag och började göra mig i ordning. (duscha, äta, packa, ringa)
10.40 satt jag på tågbussen mot tågstationen.
11.00 satt jag på tåget till Falun.
12.00 (ca) var jag framme och började jobba. Det hela började med att jag fick bära en massa stolar, sen fick jag flytta en massa bord. Efter det hade vi genomgång av allt och tilldelades bord, sen satte vi ut en massa förbeställt och tog emot gästerna (17.00)
Jag fick lite mat runt 21-22.00 nångång. Åt väl i tio minuter, sen började jag springa igen.

Live -> Jerry Williams, Andreas Johnson, Markoolio, Linda Bengtzing, Bounce (!), Richard street, Linda Sundblad och Sonja Aldén (Antar jag, dom två sista vet jag inte riktigt vilka dom är)

00.30 slutade jag jobba, nu är jag hemma och kan inte gå.

Hur räddar man ett par trasiga fötter?

Man kan alltid hoppas att en god natts sömn botar det värsta! Annars kan man försöka ge sig på ett fotbad och gå så lite som möjligt. Ska du ta dig fram, kryp. Det är något jag lärt mig nu.

Onödig fakta är att min mobils stegräknare mätte att jag gick 26 696 steg på fredagen (fram till 00.00 alltså) och att jag hunnit ta 1701 steg ja, från 00.00 till nu (ca 01.36)

Inga kommentarer: