måndag, juli 21, 2008

Jag kunde inte somna igår, eller okej, det kunde jag väl visst, men det tog en himla massa tid.

Jag vaknade och fortsatte tanken jag fick igår, jag ville sy! Med mammas symaskin på mitt bord och en himla massa tyg, började jag sy på ett linne/tunika. Tålamodet försvann dock direkt, det var ett hemskt tyg att sy på och jag fick sprätta sömmar i säkert en timme. Efter det hamnade projektet på sidan och jag påbörjade och avslutade en poncho istället, himla massa lättare. Ingen aning om när jag kommer använda en poncho iofs, men den var la rätt mysig.

Runt fyra tiden var jag klar, så vid halv fem åkte jag till prix för att hälsa på Stina. Jag spenderade tid bland hyllorna, la ner olika varor, sen ångrade jag mig och böt ut dom osv. Sen hjälpte jag till att bära hamburgare och lax.

Efter att ha handlat min mat (babyplommontomater, skagenröra, yoghurt och tranbärsjuice) kom jag hem runt sex. Då åt jag och började se Gilmore girls, det ville inte gå som jag ville, så jag tog en paus med Ugly Betty istället, första avsnittet jag någonsin sett, och det var väl okej. Men nu är det Gilmore Girls on igen. Rory och Logan.. Eller okej Logan.. Gosh.. Ja, okej, så nu är jag väl påväg att påbörja avsnitt 20 (säsong 5) och det.. blir ett bra avsnitt hoppas jag.

And I know I won't admit it and I don't want to say it, but I still look for you in the park on my way home each day.
+Laleh. Mycket Death cab for cutie idag också. Imorgon ska jag försöka sy klart linnet!

1 kommentar:

Adam sa...

Death cab for cutie-dagar är alltid bra dagar :)
-now show me that poncho!

/Waiting in the Park