tisdag, augusti 05, 2008

Usch. Jag hittade en tvestjärt på mitt golv. ÄR DET NÅT JAG ÄR RÄDD FÖR, så är det tvestjärtar. Jag avskyr att döda kryp, eller djur, eller nåt. Men jag kände att jag var tvungen att få bort den, och jag kunde inte bära ut den, DOM SPRINGER så fort och attackerar och har sig. Så jag försökte döda den med min almanacka, men det gick ju inte. Jag är ju ett jädra svin, stackarn fick lida, jag kunde inte få ihjäl den helt, sen tog jag en plastkorkgrej och lyckades. Men det var hemskt, och mitt samvete mår hemskt dåligt. Usch.. det kryper på hela mig! jag vill inte tänka mer.

Okej, för att försöka tänka på något annat.. Jag lyssnar på Radiohead nu. Ska gå och lägga mig snart. Imorgon köper jag en ny mobil. Och.. Vi har sett film ikväll, Hancock. Jag, Vic, TH och Zalle. Jag tyckte filmen var bra. Uppsala var också great. Joel fick en ny mobil, jag fick en kaffekokargrej. Gjorde kaffe hemma för första gången i mitt liv idag. Jag åt massa skräpmat i helgen. Jag tvättade i Uppsala. Vi var på People och såg massa slitzbrudar dansa på bord. På lördagen var vi på Orange, trevligaste stället i Uppsala, jag gillade Orange skarpt!

Nähä.. Det här hjälper inte.. Den stackars varelsen är in my head. Tänk om den hade en familj. :(

Inga kommentarer: