onsdag, december 24, 2008

GOD JUL!

Hohoho! Det har varit en fantastiskt bra jul! Bra mat, bra paket, mycket skratt! Jag är så glad. Jag har förresten halsfluss, men penicillin är räddningen, känner efter två dagars ätande knappt någon smärta alls. (och jag som trodde jag skulle missa sthlm, KÄNNS OTROLIGT BRA!)

Imorgon åker jag och bror in på mellandagsrean. Mitt mål är att komma hem med iaf en laptop! Sen kan jag ta med den till Stockholm och tokmysa :)

Under mina dagar som sjuk har jag sett lite Svensson Svensson. Jag fastnade för något Gustav Svensson sa, nämligen "Jag är en broms. Flyger fritt och biter vem jag vill" samtidigt som han viftade fint med armarna. Vilken gobit.

Något annat jag för stunden fastnat för är en konversation vid middagsbordet denna julafton.
Far -"Vet du vad vi skulle ha Maggie?"
Joel - "Ja lim."
Far - "Nä dadlar tänkte jag på"

Varför tyckte jag detta var så roligt? Jag vet inte, man måste nog ha varit där för att kunna uppskatta det. Men det var underbart.

Nu ska jag sova för att samla kraft till mellandagsrea och sthlmspackning minus festande.

GOD JUL!

Inga kommentarer: