onsdag, februari 04, 2009

Det här har varit en spännande dag. Skolan var ganska händelselös, och jag har fortfarande skolarbete som släpar efter. Men dagen har ändå lyckats bli bra.

Jag har bestämt mig för att börja dansa ragga, nästa tisdag är det dags. Jag är nöjd över att jag äntligen ringde och kollade upp mina möjligheter, istället för att sitta olycklig på mitt rum. Dessutom har jag tagit reda på att det är afrikansk dans som gäller kl 17 i Gävle på fredag. I'll probably be there.

Inte nog med det så jag har lyckats träna Body Combat och är nu påväg att dra igenom mitt pilatespass innan jag går och lägger mig. Öppnat träningsdagbok på nätet har jag också, jag börjar bli lite galen?

Dagens spännande händelse skedde nyss då jag skrev till Marc Santa Maria (En av instruktörerna på Nike convention, från NYC) och frågade om han hade några förslag på var jag kan hitta en fin träningsklass eller så i NYC. Okej, det kanske inte är så spännande i sig, spänningen ligger i vad jag får för svar - om jag får ett svar.

Anyhooow, pilates on.

Inga kommentarer: