måndag, februari 16, 2009

Tågbiljetter är nu bokade inför helgens regionkonferens i Jönköping. Då jag och Niklas kommer att resa längst, får vi åka ner redan på fredagen och få en extra natt på hotellet. Hotell är alltid spännande, det här verkar extra spännande då de har fri tillgång till relaxavdelningen och till träning, samt trådlöst internet. Hemsidan ger mig fina förväntningar. Frukostarna brukar vara helt fantastiska också. Jag tror det kommer bli en kanonbra helg.

Jag planerar det så att jag kör in all min packning inför v9 till min bror i Gävle på fredagen (han är dock inte medveten om det ännu), sen tar jag packningen till Jönköping med mig, åker, kommer tillbaka söndagkväll, lämnar packningen som varit i Jönköping och tar Sthlmspackningen och reser till sthlm tidigt på måndag morgon.


Jag skulle vilja tipsa er alla om en artist vid namn Rebecka Törnqvist, hon kommer från Uppsala om jag inte fått allt om bakfoten. Hur som helst är hennes musik avslappnande på ett speciellt vis. Hon låter inte som alla andra.

Inga kommentarer: