måndag, mars 01, 2010

Rockit, universal

Jag är trött.

Vi var på universal studios, det var sådär halvvarmt, halvkallt, men roligt och trevligt. Vi började med att åka Rockit, jag var som vanligt glatt livrädd innan, upptäckte sen att den inte alls var så skräckinjagande som jag trott, utan mer bara rolig på en fin nivå. Vi fortsatte med att åka the simpson ride, pretty awesome. Spännande grejer. Ja, the hulk och spiderman var nog ändå dom mest spännande.

Ehm, vad vill jag säga? Vi tog lite roliga bilder, jag är lite rödare i ansiktet, vi åt på en restaurang och det var trevligt. Nu är vi hemma igen, jag är väldigt trött. Dom andra ska vara i skolan och hänga runt med elever imorgon, jag ska stanna för att plugga. För att sedan ha rehearsal mellan 3-9 på kvällen.


Blablabla, hej och hå, trevligt, vackert, fint, roligt, hejdå.

1 kommentar:

asdasdasdasdasd sa...

haha, åh! kakor när jag kommer, vad fint! enligt mitt godiskontrakt får jag ju bara äta sånt jag själv bakar, men jag ska höra med syster om vi kan göra ett undantag gör minjakakor den helge. hihi. jag vill också åka rollercoasters :<