torsdag, december 30, 2010

Bingolottodagen


Ja, jag har mest haft ont i huvudet idag, ganska tråkigt. Men förhoppningsvis har det gått över till bingolotto. Har lite bestämt att hela familjen ska spela med mig ikväll, förutom Joel då, som åkt tillbaka till Göteborg och roar sig med annat.

Nu kom mamma och pappa hem, pappa vill låna min dator för att kolla sin facebook. Jag finner det lite underhållande.

Åh och ja, på bröllopsfesten på söndag så vill Karna att jag ska sjunga, och idag bestämde vi vad det blir för låt, och det blir Can't help lovin dat man. Skönt säger jag då jag kan låten lite utan och innan och inte behöver lära mig några nya texter.

Mm nej, min huvudvärk vill inte riktigt ge sig. Kan det vara juicebrist? JA. Så nu ger jag upp och dör lite till bingolotto. Jag uppdaterar mitt inlägg om jag vinner något.

Inga kommentarer: