torsdag, november 29, 2007

Omega 3 och modevisning


Idag fick jag mina omega3kapslar. Jag vann dom för några veckor sen. I paketet fick jag en burk där jag kan lägga ner tabletter och planera i en vecka framåt, samt två påsar kapslar. Jag har aldrig ätit omega 3 och är lite nyfiken på om det kommer bli något resultat. Det sägs ju att omega 3 har positiva effekterhjärta och kärl, blodtryck, hjärnan och leder.

Företaget som gett mig detta pris heter Scandinavian Vitamin
-> http://www.scandinavianvitamin.se
Därifrån kan du beställa olika vitaminer och liknande, samt prenumerera på dem. Du får dom alltså hemskickade ungefär en gång i månaden.

-------

Ikväll är det modevisning på Björkhagsskolan. Det kommer bli en fin blandning kläder från affärer som Linda Lans och Sportringen, det kommer även vara balkläder på catwalken. Grillo (Tomas Lissåker) kommer från Sandviken och ska vara fotograf, det ska bli trevligt att träffa honom igen. Jag och Maskot (Ferm) ska även sjunga och spela. Kl 19.00 börjar det hela, när det slutar har jag ingen aning om. Det är för övrigt slutsålt, vilket ska bli spännande. Jag och Maskot har hittills inte repat någonting eftersom att jag kontaktade honom igår om det här. Han kommer kl 16.00 och då är det rep ON.

Bilder kommer upp på bilddagboken senare. (http://meenja.bilddagboken.se)

Inga kommentarer: