fredag, november 30, 2007

Raggningsrepliker

Jag kom hem från skolan, gick in på bilddagboken, hittade Linns bild. Eller ja, det var mer ett citat, en raggningsreplik. Hur som helst så kom det från en hemsida som heter http://www.raggningsreplik.se. Jag började direkt fördriva tiden. Här är några av mina favoriter skulle man kunna säga. (Inte för att dom skulle fungera kanske..)

" Sover du på din mage? Inte? Kan jag få göra det?
"

"Hur vill du ha ditt morgonkaffe?"

"Ska vi gå hem till mig och göra det som jag ändå kommer att berätta för alla att vi gjort?"

"Vet du hur tung en isbjörn är? Tung nog att bryta isen."

"Här ta min mobil, jag ringer dig sen!"

"Jag har ett jättestort monster under sängen, vill du hjälpa mig att skrämma bort det?"

"Vet du vad det är som har 150st tänder och håller tillbaka ett stort odjur? Min gylf!"

"
Hej, jag har stånd och det är ditt fel!
"

"
Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.
"

"
Jag har haft en hemsk dag, men det brukar alltid hjälpa om en söt kille ler mot mig.. Kan du snälla le?"

"
Snygga skosnören, ska vi hångla?
"


Nu vill jag ha pepparkaksdeg och en chokladkalender.

Inga kommentarer: