tisdag, augusti 26, 2008

Idag blev jag skyddsombud på skolan.

Allt har gått bra, jag har varit i skolan, gjort något idrottstest, åkt till sandviken, hämtat körskolsböcker samt bokat in 7 körlektioner. Sen hann jag precis i tid till yogapasset på aerostep. Jag har aldrig tyckt om yoga tidigare, men idag älskade jag det, så nu ska jag försöka gå varje tisdag framöver. Jag glömde dock bort att ringa och dubbelchecka sthlmshelgerna, det får bli imorgon.

Imorgon ska jag gå i skolan från 8.15 til 15.30 (om det inte blir hemstudier) sen ta 15.45 bussen till sandviken för att plugga körkortsteori från 17-18.30 (gå tidigare för att) hinna med 18.30 bussen till hofors för att gå direkt till aerostep för att ha mitt boxpass 19.45-20.45 (be there).

Och så ska jag planera passet nångång, förmodligen på bussen.

P.S. Jag har gjort en macka med sallad och tomat som matsäck till imorgon.

Nu lyssnar jag på sufjan stevens!

Men okej, jag lovade The National.. Så dagens låttips får bli "All the wine", om jag inte redan tipsat dig om den, då tipsar jag istället om.. eh.. "City Middle". Ja så får det bli, nu tänker jag sova. :)

1 kommentar:

Adam sa...

Inget du har tipsat om än men den ska vi kasta oss över glupskt - som om det vore en sallad- o tomatmacka nästan :)
Gott å höra att du får i dig lite mat iaf i ditt uppstressade schema :P

Kan du dina Magic Numbers?
http://www.youtube.com/watch?v=s29S51KSbiQ
Forever Lost där har till exempel en underbar video

/Världens-mest-ostressade Din