måndag, augusti 25, 2008

Det är inte ens september och jag tror jag redan börjar stressa ihjäl mig.

Ja, nu har jag iaf bokat in tre sthlmsresor innan v 40, även bestämt klipptid vid ett av sthlmsbesöken. (I södertälje då)

Imorgon ska jag till sandviken för att hämta mina körkortsböcker, kanske spela piano också. På onsdag ska jag börja min teoriläsning på lovéns, för att sen springa till bussen och ha mitt boxpass här i Hofors.

Det som återstår idag är nog.. Att få reda på om jag verkligen kan spela piano imorgon (väntar telefonsamtal), skicka iväg en massa mail angående mitt UF-företag, beställa studentmössa (Vad tusan ska det stå på den?!) och tandläkartid. (fast okej, det ringer jag nog om en annan dag)

Jag kan även lägga till att jag haft min första matte c lektion idag. Den var rolig eftersom att kursen börjar med något jag faktiskt kan någorlunda och tycker är kul. Vad det heter, har jag ingen aning om, men det är kul. Redan efter första lektionen låg vi efter i planeringen dock, så nu har jag suttit hemma och jobbat ikapp.

Jag fick för övrigt världens huvudvärk när vi skulle prova studentmössor, den höll i sig till 17.oo-tiden, jag kände då att jag säkert behövde vila och struntade i träningen.

Imorgon ska jag prata med SYOn också, känns som att jag måste komma underfund med vad jag ska ställa för frågor och be henne ta reda på. Det är iaf chili con carne till lunch, det tycker jag är gott!

Nu lyssnar jag på Flight of the conchords - the most beautiful girl (in the room). Oj och nämnde jag att jag kanske ska gå med i aktiespararna i gävle? och kanske bli bodycombat instruktör och förhoppningsvis vara med i en musikal här i hofors i höst-vår, och att jag ska sätta upp en annan musikal i sthlm till sommarn? Ja nej.. Det ska bli intressant att leva mitt liv det här året.

Hej hopp!

1 kommentar:

Adam sa...

Minst lika intressant att följa det från sidlinjen, looking in, cheering!!!!
Go Minja, Go Minja, Go :)