söndag, augusti 24, 2008

Nu har Monika flyttat, det känns tråkigt. Som tur är bor hon inte alltför långt härifrån (Västerås). Festen i fredags var helt okej, det var trevligt att hinna umgås lite sådär dagen innan hon flyttade.

Idag påminde pappa mig om att jag ska ta körkort. (helst innan vinter sa han) Jag som trodde att det här året skulle bli ganska lugnt, nu börjar det se ut som mitt mest fullpackade år hittills. Men det löser sig, jag ska ta det som det kommer.

Imorgon ska jag gå till körskolan och se vad dom säger, sen ska jag styra upp mitt pianospelande förmodligen. Och fortsätta på mitt uf företag och börja min första riktiga skoldag.

Ikväll ska jag på Marias preträningspass. (På onsdag har jag mitt första boxpass för den här terminen, be there.)

Nu sitter jag och lyssnar på The National. Jag har rätt tråkigt.. Kan inte klockan bli åtta så att jag kan träna? Eller iaf sju så att jag kan slänga i mig lite mat? Jag tror jag ska se en film eller något för att fördriva tiden. Jag bör läsa bilteori eller ekonomi, men vem orkar göra det såhär på en söndagskväll? Vi får se hur jag gör.

Hejrå.

Inga kommentarer: