lördag, september 13, 2008

Hej hopp!

Igår var det fredag och jag var på besök hos hälsovårdscentralen. Det hela började och slutade med att dom tog bort en fläckprick på mitt ben. Jag var oförberedd, rädd, och kände mig ganska ynklig resten av dagen. Fyra blåa stygn sitter nu i mitt ben. Idag känner jag mig som vanligt och oväntat taggad.

Ikväll ska jag hem till Linda på fest, hon har fyllt 18 år. Det ser ut som att jag ska dyka upp runt 19.00, spela spel tills det blir dags för utgång och sen gå ut. Men vi får se vad som händer.

Jag är inne på min 13e dag utan socker, abstinensen är fortfarande kvar, dagens räddning är nog citronvattnet jag tokdricker (pressade ner en halv citron i en tillbringare med vatten) jag har även slängt i mig plommon och ett äpple, och knäckebrödsmackor.


Imorgon blir det filmkväll med Stina och Josefin! Det ska bli roligt.

1 kommentar:

Adam sa...

Grattis Linda!
Grattis sockeravståndstagandet, duktig du e