söndag, oktober 05, 2008

Nu har jag kommit en bit på vägen. Äntligen blivit medlem i Unga aktiesparare, kommer även få 12 nummer av veckans affärer! Igår startade jag även ett aktie/fondkonto hos avanza. Planerar dock att månadsköpa på aktieinvest. Känns skönt att äntligen vara igång lite iaf.

Igår köpte jag kläder på lager 157, det var trevligt. Det var extra spännande att åka dit då det var jag som körde bilen. På torsdag har dom en tjejkväll där de lovar överraskningar och ger halva priset på en valfri vara, jag hoppas jag kan ragga upp några tjejer och åka dit. (Alla som åker in måste ha en inbjudan dock, men jag tog inbjudningar så det räckte till en full bil)

I helgen har jag mest varit med min familj. Väldigt trevligt att ha träffat min bror lite också, vi hade filmkväll igår. Nu är det något stormliknande väder ute, jag är uttråkad och alldeles för pigg för att sova mer (vaknade runt 9). Så nu tycker jag att någon ska vakna och prata med mig.

3 kommentarer:

Adam sa...

Jag är vaken !!!
... oj ... fel dag :)

Adam sa...

Torsdag idag = shopping idag?
Tell me tell me tell me om det blev nån galen rea-tjej-shopping-med-halva-priset!

Jag tror på tal om nåt helt annat att aktiespar nu kan visa sig vara ett geni-drag. Jag började föra över en slant i månaden mitten augusti nu som redan tappat 20% i värde men det lär ju vända i höst/vinter här då är det ju kanon o ha varit med "från början".

And oh ... jag skäms allt vettet av mig för min frånvaro från MSN - fortfarande inte fått ordning på nät, men nu har jag skällt lite på papps o hoppas han dragit ut en lång stabil kabel till min lilla bod när jag kommer hem nästa vecka efter en veckas Sverige-semester

Kram

Minja sa...

Okej, jag får skicka in ett inlägg om gårdagens shopping.

Jag håller med om aktiesparandet. Månadssparande är fint nu,

Ja det var väldigt längesen jag såg dig online nu.. Så det hoppas jag styrs upp!