torsdag, november 13, 2008

Ja.. Idag vaknade jag och ville inte stiga upp ur sängen. Jag var trött, råkade nog stanna uppe lite för länge kvällen innan. Var har mina sovvanor tagit vägen egentligen?

Förmiddagen bestod iaf av tre timmar företagsekonomi, rätt okej. Jag fortsatte mot matsalen och lunch, kycklingen var väldigt torr, annars var det jätteroligt att äta. Mina fötter vandrade sedan hem för att plugga, but no! jag såg ett avsnitt av Dexter istället. Sen gick mina fötter tillbaka till skolan för att gå på ett programrådsmöte..

Mina fötter gick hem och undersökte nike convention 2009. Maria och jag bestämde oss redan innan programrådsmötet att vi ville deltaga. Vi läste igenom alla pass, valde, sen snackade vi ihop oss innan pumpen. Dagens träning blev Bodypump, stepup och ungefär 20 minuter bodycombat. Sen var jag trött och glad och åkte hem.

Nu har jag och Maria anmält oss och betalt. NIKE CONVENTION 2009, HERE WE COME!

Nu ska jag duscha, och sen baka en kladdkaka som ska säljas imorgon.

Inga kommentarer: