torsdag, mars 04, 2010

En väldigt fin dag, med väldigt lite plugg.

Ehm, vaknade, duschade, gjorde mig i ordning, fick mitt kaffe, åkte till teatern, hade en konsert, åkte till publix, köpte godis på beställning åt andra (och mig själv), åkte till teatern, åt lunch, fick en massa lim i ansiktet, körde en dress rehearsal, käkade kinamat och satte mig i en bil med Steve och Frida.

Vi åkte till en CVS då Frida ville köpa billigt smink, väl där hittade jag mina efterlängtade Peeps (som jag förmodligen inte ens har nämnt här, det är typ som små gula kycklingar, marshmallowstyle). När jag kommer hem ska jag bjuda in folk på lite krig, det är något jag kan berätta om vid senare tillfälle. Hm, what else, jo, i och med att vi blev klara med våran dress rehearsal runt 17.00 så hade vi en hel kväll att hänga (eller plugga), Steve undrade om vi ville hänga, och det ville vi ju såklart så vi åkte och hämtade hans vän Taylor och körde till Millers something something (sportbar av något slag) och åt tusentals chips i ostdipp. Här tog jag även världens roligaste bilder på Steve ever, jag är så nöjd med mig själv. I och med att vi inte alls hade suttit och ätit konstant i ett par timmar (med vi menar jag nog mig själv) så åkte vi till ett dunkin donuts och köpte sex stycken. Jag åt iaf säkert två av dom. Det var trevligt. Kan tillägga att det var fin högsång i bilen, Bedrock, I'm so paid, hey ya och sexy bitch var dom populäraste. Bedrock är ju populärast by far iofs. Nu är jag trött och inte alls sugen på att plugga, men jag kanske måste.

Åh och förresten så flyttar vi imorgon, till crooked lake eller vad det nu kan ha hetat. Ska tydligen vara fantastiskt vackert. Jag får dock panik om det skulle visa sig att jag inte har internet där. Vaaad skulle jag göra då? Men det löser sig väl och förhoppningsvis får jag inte det problemet. Hm okej, så imorgon har vi en konsert kl 12.00 vid nåt ställe, sen vår första föreställning 17.00. Imorgon sägs det även att vår lilla artikelgrej ska komma ut, spännande.

Inga kommentarer: