onsdag, mars 03, 2010

Jag sitter på golvet i tvrummet med en påse tvätt bredvid mig. En tvätt är redan i maskinen. Ja man får tvätta när tiden finns, det är alltid roligt att ha ren tvätt istället för smutsig tvätt. Och ja, jag är trött som vanligt. Spenderade sista genomgången av akt 1 på golvet i teatern (när jag inte var inne på scen) Sen fick vi såklart stanna till 22.15 istället för 21.00 eftersom att Steve skulle skjutsa oss hem och var tvungen att gå igenom ljuset för hela föreställningen med Nick. Det är inte lätt inte, sista gången jag reste mig upp från scenen hade jag ingen känsel i min högra hand, och ganska ont i resten av kroppen. I och med mina många små powernaps är jag dock ganska pigg nu, redo för lite plugg och tvättning helt enkelt. Det jobbiga är bara att vi har ännu en konsert imorgon på morgonen, denna startar inte förrän 10 dock, woho. Så vi lämnar huset 9.15 eller så.

Hm, ehm, jag har glömt att berätta om min krigsskada. Igår under en lite rolig scen, då jag skulle falla av en bänk, gjorde jag misstaget att falla på den vassa kanten av bänken. Min högra del av rumpan uppskattade inte detta och scenen fick lite avbrytas av mina vackra miner. Just so you all know. Jag njuter inte alltid av att sitta ner, meeen man kan alltid lägga sig på golvet och leka med SMUTS.

Ja i övrigt kan jag väl säga att konserten i morse gick finfint, vi har även kört igenom musikalen två ggr idag. Imorgon blir det i full mundering, ser inte direkt fram emot det. SÅ MYCKET KLÄDER, varmt. Men det blir nog bra, vi har ju trots allt premiär på torsdag. Ehm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Idag var vi och shoppade, jag köpte lite saker, jag är ganska nöjd med mig själv och mina hemliga köp. Ja, jelly beans köpte jag också, det var Deb som uppmanade det hela, det var glassmaker och läsksmaker, jag bjöd dock runt på teatern, så påsarna är slut nu. Min lilla jelly beansmorot (dom hade en massa påskgodis redan nu) ligger dock tryggt begravd i min resväska.


Åh och förresten, vi åt lunch på tacobell idag, det var så sjukt billigt. Min lilla lunch kostade under 2 dollar, sjukt.

Jag fick även yoghurt. Jag tycker om att äta yoghurt till frukost. Hon betalade mitt nagellack också, lucky me. (Deb, vår värdmamma)
Okej, awesome. Nu är det pluggdags, gonattrå.

Inga kommentarer: