tisdag, mars 02, 2010

Okej, vi kom nyss hem. Trots att dagen började med huvudvärk så slutade den med ett stort leende. Underbar dag! Huvudvärken försvann i samband med promenaden i solen, det var hur trevligt som helst att gå omkring bland alla weeping willows (HUR VACKRA SOM HELST) Sen satte jag mig vid poolen och läste lite till. Deb kom sen för att köra mig till skolan, först blev jag servad med en kopp kaffe. Vårat rehearsal gick väldigt fint, en fotograf kom, vi käkade middag i mitten av allt (ja jag åt fyra pizzabitar) och efter vårt run through skjutsade Steve oss till Walmart! Jag köpte godis för 20 dollar (fick väldigt mycket för pengarna), nu gäller det bara att få ner allt i väskan utan att det ska bli övervikt. Me so happy, me so glad, thank you Steve.

Vi har en konsert kl 8.30 imorgon, huhu. Därefter är vi dock lediga fram till 15.30, så det blir nog rätt trevligt ändå. (sen rehearsal 3.30-21.00 igen)

Inga kommentarer: