söndag, mars 07, 2010

Okej, sa stackars Minja hade inget internet igarkvall after the show. Um.. Dagen, var fin. Jag borjade med att plugga medan dom andra var ute i solen (alla brande sig utom jag, mahaha, jag ar iofs fortfarande blek istallet..). Sen kakade jag en hamburgare, duschade gick ut i solen. Blev very excited och forklarade vattenkrig, forst mot Gustaf, sen mot Karin, sen mot Siri och sen mot Adrian. Nar Siri och jag gaddat ihop oss mot Adrian borjade jag springa, ojoj, jag var on fire, tills jag sprang rakt in i en stengang med min fot. Jag korde ner foten i sanden och vagrade rora pa den. Nar jag sen tog ett djupt andetag och lyfte foten kunde man se hur blod rann fran tre toes. Det var vackert och gjorde sjuhimlans nedrans ont. Jag blev lite tvingad till att tvatta foten, Christoffer sa "You lost a nail". Aldrig i livet sa jag. Han lyfte mig upp till huset pa sin rygg, sen tvattade jag, lindade om med massa plaster och nat medel och har gjort det morgon och kvall osv varje dag. Och ja, att gora showen pa kvallen var painful sa innat helvete. Speciellt slutet pa plant a radish, oh my gosh. Men det var mycket battre idag.

Idag har det ocksa varit soligt och fint. Vi vaknade, utan internet, sa jag kunde inte plugga (eller okej, bortforklarningar). Sen akte vi till gatorland, dar jag fick se massor av alligatorer i alla storlekar och farger, kakade aven friterad alligator eller nat, spannande. Sen akte vi och shoppade, jag kopte mat pa tacobell och sen en stor fet glass som gjorde mig illamaende for resten av dagen och kvallen (och under showen fram till efter round and round). Vi filmade act 1 igar, och act 2 idag. Det ska bli spannande att se. Gick ganska bra i act 2 idag, sa jag ar nojd.

Nu har jag nyss tryckt i mig 3 kakor och chips. Redo for att plugga lite mer. Maste ju fa ihop nan form av text till min essa, aven om det kommer vara den samsta ever. Woho. Jag ar laddad infor imorgon, vi har en show kl 14.00 och sen har vi maat och cast party. Kan inte forsta att jag lamnar solen och alla underbara manniskor pa mandag. Jag tycker inte om att skiljas fran manniskor jag tycker om. Och nu ska inte bara Christoffer bo har, utan aven Frida, och sa bor ju Steve har saklart, och Paul. huhu. Jag kommer bli tvungen att aka till Florida iaf en gang om aret. Men jag vantar nog tills jag blir 21. Jag saknar dock Uppsala, och alla underbara manniskor dar ocksa. Och min familj, och alla underbara manniskor som inte rakar bo i Uppsala. Varfor kan inte alla vara samlade pa en plats sa att jag slipper skiljas fran folk hela tiden? Upprorande. Ska bli skont att skiljas fran alla kakor dock. Dom skammer bort mig, goder upp mig. Men det ar ju lite trevligt det med. Ehm, okej, sa nu kanske jag har skrivit whats on my mind. Vem vet nar jag far internet igen (okej jag har internet pa teatern, men dom har blockat min blogg, facebook och allt annat roligt utom min mail i princip)

Inga kommentarer: