måndag, mars 08, 2010

Sista showen avklarad. Det kanns skont att slippa allt lim i ansiktet, men trakigt att skiljas fran alla underbara manniskor har i Florida. Vi hade varat cast party, at en massa fin mat! Nar vi vinkat av Paul, Gustaf, Rob och Stoffe sa akte jag, Frida, Steve och Ciara till Applebees och motte upp Marc, sen satt vi dar fram tills nu. (som vanligt fick jag fantastiska bilder pa steve, jag vet inte hur han gor det, men dom ar hur roliga som helst) Nu har Frida och jag sagt hejda till Steve, trakigt. jag kommer sakna bilresorna da vi alla sjunger ihjal oss tille Bedrock och I'm so paid. Jag kommer bli forkrossad om jag glommer att styra latarna till flyget hem. Jag planerar att styra Sexy bitch till min ipod as well, maste bara komma ihag det while at the airport. Frida maste packa nu, hennes flyg gar mycket tidigare an mitt. Nu kom siri in och meddelade att det fanns aloe vera produkter till flyget och grejer, thank you very much sager jag.

Ja, jag ar trott och ser inte fram emot att flyga imorgon. Jag har inte heller skickat in min essa, inte riktigt listat ut hur jag ska gora. Men den far val skickas in pa tisdag nar jag befinner mig i Sverige. (and yeah, den ar kanske hur dalig som helst, men vad kan jag saga, Florida gor mig ofokuserad)

Inga kommentarer: