torsdag, september 02, 2010

Jag är så trött.

Ja, nollningen är igång, så vi var ute i måndags, tisdags och igår var det lillspex. När jag kom hem igår kom jag även fram till att mozarellapizzan är den godaste. Jag gillar mozarella. Utgång ikväll kändes ganska omöjligt. Visst, det är storstock, och visst, det är grabbkväll, men mitt huvud fungerar inte normalt. Så nej, jag får nöja mig med småstockar och förhoppningsvis andra grabbkvällar i framtiden.

Men helt plötsligt, nu 30 minuter senare (jag bloggar långsamt), så sitter jag och söker jobb. Eller gör mitt personliga brev lite mer personligt. Med ett trött huvud går även detta långsamt, men ja, jag vill ju trots allt ha en reskassa även nästa sommar, så det är väl bara att börja nu!


I övrigt har jag ännu en gång bokat tvättid kl 7 på morgonen. Det börjar bli min grej. Men jag vill trots allt att mina små lucky lukekläder ska vara rena på vår kick-off på lördag, så vad gör man inte. Imorgon åker jag även till sthlm på eftermiddagen, och spenderar natten hos min kusin. Detta på grund av att vår lilla smålandsbuss avgår från cityterminalen 07.45 på lördag. Det kommer bli grymt.


I övrigt sitter jag och pratar med Johanna på facebook (som den nörd jag är), och hon är så sööööt.


p.s ge mig min kurslitteratur bokus.

Inga kommentarer: