lördag, augusti 28, 2010

Jag är inte alls särskilt bra på att komma ihåg att blogga märker jag..

Så vad kan jag säga. Jag har ett par lugna dagar innan skolan börjar på måndag. Spenderar dom med lite god mat, oolong tea och sex and the city. Min nostalgilista på spotify har varit väldigt populär dom senaste dagarna också. ( just nu - Keane - Nothing in my way)

Kan väl även nämna att jag varit på IKEA tre gånger den senaste veckan. Jag älskar IKEA, min plånbok är inte ett fan, men vad gör man inte. Jag har bil, jag tycker om att skjutsa vänner i behov av, vad det nu kan vara, sen att jag själv aldrig kan hålla mig ifrån att köpa saker är en annan sak. Jag har även köpt fotoalbum. Så nu äntligen har jag börjat klistra in alla framkallade bilder. Borde väl ta tag i min Ivar Kreuger bok också, hade ju som ambition att läsa ut den innan skolan började, men nu ser det lite mörkt ut. Jag står dock fast vid att den var så mycket mycket roligare och bättre än vad jag hade förväntat mig.

Jag har köpt en ram också, jag är ganska nöjd. Jag hoppas att mitt lilla aktiebrev passar och att det nu går att bara få in syrafrittellernåntingpapper i ramen så att brevet är i säkert förvar. Annars har jag en relativt snygg ram i onödan.

Jag vill ha en ny almanacka också. Jag älskar min almanacka. Men den är tung, och tar alldeles för mycket plats. Min plan är att ha två. En liten och lätt som jag alltid kan ta med mig så jag slipper vara förvirrad, VILKET PÅMINNER MIG om att jag har en tandläkartid på måndag att avboka. Great. Ja i alla fall, jag tänkte ha två, en liten att ha med mig för att se hur mina dagar ser ut, och en stor som jag kan ha på lite mer formella tillställningar, eller bara hemma.

Så spännande är mitt liv just nu, facebook, sex and the city och oolong tea.
shy.

Inga kommentarer: