onsdag, augusti 11, 2010

Har haft en sjuk dag. Även igår.

Igår lämnade jag in min dator på lagning, gick omkring i högklackat tills jag dog, därefter väl i Stockholm panikköpte jag nya skor. Dom gav mig såklart skavsår. Och eftersom att jag hittar sämst så vandrade jag omkring i säkert en timme. Jag hade träningsvärk imorse när jag vaknade, jag måste väl tro att den kommer vara värre imorgon.

För det blev inte bättre idag. Då jag efter att ha plågat mina fötter hem skulle hämta ut datorn och insåg att jag hade fört över alla mina pengar på bankkontot till min depå istället för att göra lite tvärtom. Så jag började cykla runt hela stan för att lösa det, vilket jag till slut gjorde. Svettig och förstörd kom jag sedan hem, startade datorn, åt lite glass, tyckte att livet var ganska bra, i fyra timmar. Sen fick datorn virus och jag fick panik.

En scanning i felsäkert läge, misslyckad omformatering och en till (som verkar) framgångsrik senare sitter jag här, halvt nervös att allt bara ska braka ihop. Men alla virusskydd säger att läget är fint, så jag får väl lita på det samtidigt som jag påbörjat nedladdningar av dom flesta program jag dagligen använder på min dator. Min största förlust var väl skoldokument, lite bilder och några filmer. Men jag får försöka lösa det. Nu jädrar ska det bli skönt att sova.

Inga kommentarer: