söndag, augusti 08, 2010

Jag åkte och hämtade Joel på Arlanda igår. Det var en sjujäkla oväder och ett himla krångel att hitta "hämta och lämna" stället. Men till slut lyckades jag iaf. Nu ligger Joel på min soffa och halvsover, vi ska iväg och äta med pappa kl 17.

I övrigt kan jag glatt meddela att jag äntligen köpt mig ett strykjärn och en blender. Jag är så glad, jag kan äntligen använda mina skjortor igen och dessutom dricka en himla massa smoothies. Jag älskar smoothies, äntligen! Så igår åkte jag till coop och handlade för alldeles för mycket pengar. Jag älskar matbutiker, jag var säkert där i tre timmar och gick omkring och samlade på mig saker. Men det var kul! och min blender är underbar.

Usch, jag har fortfarande inte kommit igång ordentligt med mitt pluggande. Det kommer hela tiden upp andra saker (som alltid när man ska tentaplugga). Spontana besök hit och dit, och så sångjobbet då. Men det löser sig, jag har iaf fått lite grymma idéer inför träffar med unga aktiesparare i höst, nu gäller det bara att få dom att hända. Men det ska jag nog lyckas med.

Hm. Jag ska nog allt uppdatera bloggen en gång till idag med lite plugginfo. Men det får bli efter middag och umgänge med far och annat trevligt folk.

Inga kommentarer: